Залишити звернення!
Шановні громадяни!
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року, якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте: надіслати листа у письмовій формі на адресу вул. Дегтярівська, 31, корп. 2, м. Київ, 03057, або залишити лист у скриньці для листування за адресою м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, 1-й поверх, або надіслати електронне звернення на електронну адресу [email protected]
Просимо звернути увагу, що у зверненні, відповідно до законодавства, має бути:
- Прізвище, ім'я та по батькові.
- Місце проживання у Києві.
- Викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Номер телефону для довідок щодо реєстраційного номеру та виконавця у КП «Київблагоустрій»:
+38 (044) 366 50 81 щодня з 9:00 до 12:00. Письмове звернення до КП «Київблагоустрій» за адресою: вул. Дегтярівська, 31, корп. 2, м. Київ, 03057, має бути підписано заявником оригінальним підписом із зазначенням дати.
Окремо повідомляємо, що прийом заяв на повернення демонтованих засобів пересувної дрібно-роздрібної торгівельної мережі (автолавок) проводиться щочетверга з 10:00 до 12:00, виклик спеціаліста за номером 1071.
Письмове звернення подається:
- Особисто власником майна.
- Або його законним представником (на підставі відповідної довіреності).
Будь ласка, зверніть увагу на встановлені години прийому та вимоги до подачі документів.
У разі недотримання вказаних вище вимог звернення розгляду не підлягає.
Дякуємо за розуміння.